niedziela, 2 kwietnia 2017

Czasowe zawieszenie (a może zamknięcie bloga)

Ostatnimi czasy piszę coraz to mniej. A jak mam coś napisać to się zmuszam, nie mam z tego przyjemności i czuję, że robię to bardzo na siłę. Dlatego też postanowiłam na jakiś czas zawiesić blogową działaność. Nie wiem czy będzie to kilka miesięcy, pół roku czy rok. Nie wiem też, czy w końcu nie zaprzestanę całkowicie pisania. Jeżeli przez ten cały czas kiedy coś tu naskrobałam od czasu do czasu i ktoś z Was się zainspirował moimi notkami, uśmiechnął się pod nosem, zakupił coś o czym pisałam, podjął jakieś decyzje  to cieszy mnie to niezmiernie. Jednakże ja się wypaliłam blogowo  i muszę odpocząć. 

3 komentarze:

  1. ech... Posypana cukrem zamknęła bloga dzisiaj, teraz Ty...
    Szanuję jak najbardziej Twoją decyzję i życzę zacnej regeneracji ;) Jest mi przykro, ale doskonale Cię rozumiem... W każdym razie Twój blogowy pamiętnik zawsze będzie czekał i my również ^^ Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń