czwartek, 8 grudnia 2016

Tak bardzo zaczytana - Niewierni

Wczoraj późną nocą skończyłam czytać Niewiernych czyli kontynuację powieści szpiegowskiej Nielegalni. Ku mojej radości, w Niewiernych, spotkałam wielu ciekawych i znajomych bohaterów z którymi zapoznałam się już w pierwszej części. Książkę przeczytałam niemalże jednym tchem, podobnie jak poprzednią. Akcja powieści toczy się dość szybko i mocno trzyma w napięciu -  coś co lubię. Po przeczytaniu obu książek, mogę śmiało powiedzieć, że moją ulubioną bohaterką kobiecą została Sara. Jeśli chodzi o bohatera męskiego - tu będzie trudniej, bo zarówno moje serce podbił nieoceniony duet M-Irek jak i Konrad. Ale jeszcze moją uwagę przykuło to, jak autor pięknie potrafi pisać o miłości i bliskości. Rzadko kiedy zdarzyło mi się natrafić na tak delikatne i subtelne opisy dotyczące tych kwestii, które wyszły spod piór współczesnych pisarzy. A słowo "najmileńszy" chyba na stałe trafi do mojego słownika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz