niedziela, 23 października 2016

A może kawałeczek czekoladki - Chia seeds with nutty power Zotter

Podczas ostatnich zakupów czekoladowych skusiłam się na mleczną czekoladę górską z nasionami chia, nugatem i marcepanem. A to dlatego, że wszystkie te składniki są przeze mnie bardzo lubiane. Po tym jak poprzyglądałam się opakowaniu, które jakoś nie do końca mi się podoba, rozpakowałam czekoladkę. Od razu poczułam przyjemny mleczny zapach. Pierwszy kawałek rozdzieliłam na warstwy i każdą z nich zjadłam osobno. I tu nie można się przyczepić gdyż wszystkie składniki smakują poprawnie. Następnemu kawałkowi pozwoliłam się rozpuścić w ustach. Też wszystko grało. Trzeci natomiast rozgryzłam dość szybko i tutaj się okazało, że czekolada jest niesamowicie słodka, marcepan próbuje za wszelką cenę zdominować pozostałe składniki, a nasiona chia wesoło trzeszczą po zębach. Czekolada ta nie do końca do mnie przemawia, więc z pewnością więcej jej nie kupię. 


 

1 komentarz:

  1. Uwielbiam jej wersję Walnuts with Marzipan - jest boska. Ta... wydała mi się jakaś zaburzona przez te chia. ;/

    OdpowiedzUsuń