niedziela, 25 września 2016

Tak bardzo zaczytana - Głos z ciemności

Około tydzień temu, w krakowskim Pasażu Bielaka odbyło się spotkanie autorskie z Romanem Kostrzewskim i Mateuszem Żyłą poświęcone książce zatytułowanej Głos z ciemności. Głos z ciemności jest to wywiad-rzeka z charyzmatycznym wokalistą polskiego zespołu metalowego KAT. Swoją drogą, słuchałam ich przez pewien czas jak byłam na studiach. O spotkaniu autorskim dowiedziałam się (jakże by inaczej) z Internetów. Postanowiłam się wybrać i nie pożałowałam. Nie dość, że było bardzo miło, pan Kostrzewski okazał się przesympatycznym człowiekiem to jeszcze spotkałam wielu znajomych. Ale do rzeczy. Z książki dowiadujemy się wielu ciekawostek na temat meandrów życia wokalisty. Dorastanie w domu dziecka, nauka w szkole zawodowej, praca w kopalni, początki grania w zespole, więzienny epizod, czy też życie rodzinne. Pomimo wielu trudów i kłód pod nogi rzucanych przez los, wokalista porykując do mikrofonu biegnie przez świat z uśmiechem. Bez krzty użalania się nad sobą. O wielu rzeczach nie wiedziałam. Nie raz podczas lektury uśmiałam się jak fretka czy też spłynęła mi łezka wzruszenia. Nie będę ukrywać, że na zakończenie lektury pomyślałam sobie: kurczę, fajny ten Pan Kacik. Reasumując, przeczytałam książkę niemalże jednym tchem i powiem szczerze, że warto było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz