czwartek, 14 lipca 2016

A może kawałeczek czekoladki? - Boquet of flowers Labooko Zotter

W ostatnim czasie działo się dość dużo i nie miałam jakoś głowy do testowania czekolad a tym bardziej rozpisywania się na ten temat. Ale w tym tygodniu, po odbyciu kilku  inspirujących, podnoszących mnie na duchu, zdejmujących kamienie z mego serca i wygładzających wyboje jakie znajdują na mej drodze rozmów, z radością wytargałam ostatnią czekoladę Zottera jaką miałam skirtaną w barku. Mianowicie Boquet of flowers Labooko. Właściwie są to dwie czekolady: czekolada nugat z orzechami nerkowca z polnymi kwiatami (stokrotki i chabry) oraz czekolada migdałowa z różami. Pierwsza z nich (kwiaty polne) bardzo ładnie pachnie, wygląda prześlicznie (zatopione są w niej bowiem drobinki polnych kwiatów), po umieszczeniu w ustach jest bardzo słodka, wręcz momentami mdła, maślano-orzechowa, ale ma bardzo przyjemną chropawą teksturę. Rozpuszcza się natychmiastowo zalewając totalną słodyczą. Ogólnie jest bardzo fajna ale chyba nie na takie upały. Za to jej różana koleżanka jest zupełnie inna. Ma bowiem przyjemny różany zapach który dostaje się do nozdrzy zaraz po odchyleniu złotka. Po umieszczeniu w ustach zalewa je delikatna słodycz, dominuje jednak róża (robi to w bardzo subtelny i delikatny sposób). Bardzo szybko rozpływa się w ustach, być może przez te upały. Ma dość tłustą i maślaną teksturę, jednakże o wiele bardziej delikatną niż czekolada z polnymi kwiatami. Ogólnie obydwie tabliczki są bardzo smaczne, ale tak jak wspomniałam raczej nie na takie upały jakie nas teraz nawiedziły.Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się skuszę na kwiatową czekoladę. 


 

2 komentarze:

  1. A ja odkryłam że masa "kolegów" na czole to może być sprawka czekolady oraz avocado. I musiałam odstawić na jakiś czas żeby zobaczyć rezultaty ... A marz mi się taka mleczna co rozpływa się w ustach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na pewno niebawem znowu zaczniesz cieszyć się czekoladą, a koledzy na czole lubią wyskakiwać z różnych powodów, ale żeby tak od czekolady ;) ?

      Usuń