niedziela, 20 marca 2016

A może kawałeczek czekoladki? - Artificial Fertiliser

Dziś na warsztat wzięłam Artificial Fertiliser Zottera. Zamówiłam ją między innymi dlatego, że bardzo spodobała mi się nazwa. Po przełamaniu czekolady, moim oczom ukazało się zielono-fioletowe nadzienie. Muszę przyznać, że kolorystycznie to bardzo ładnie wygląda. Szlachetna ciemna czekolada nadziewana jest nugatem z konopii i aroniowo-kokosowym ganaszem. W składzie jeszcze możemy odnaleźć chlorellę, baobab, korzeń maca, cynamon czy wreszcie guaranę. Czyli skład wydaje się super ciekawy. Smakowo niestety czekolada okazała się płaska. Nie dała mi praktycznie żadnych doznań smakowych. No, może poza sympatyczną goryczką czekolady.  

Zotter

2 komentarze:

  1. Zottery mnie zawsze zachwycają więc bardzo chciałabym spróbować i tej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też spodziewałam się większego kopa smakowego w tej czekoladzie, ale płaska dla mnie nie była.

    OdpowiedzUsuń