wtorek, 5 stycznia 2016

A może kawałeczek czekoladki? - Zotter Goji Berries in Sesame Nougat

W moim barku pełnym różności ukryła się wegańska czekolada sojowa wypełniona jagodami Goji zatopionymi w sezamowym nugacie od mojego ulubionego Zottera. Co jak co, ale skład jest iście zabójczy dla alergika. Na ten moment nie mam wiedzy, żebym była uczulona na sezam, ale ponoć alergia przychodzi nagle. Ale wracając do tematu, tradycyjnie rozerwałam złotko, powąchałam czekoladę, która tym razem pachniała nijak (pewnie przez tę soję) i odłamałam kawałeczek. Brak zapachu zrekompensowała piękna kolorystyka: ciemny brąz czekolady, lekki beż sezamu, zieleń nugatu oraz poumieszczane gdzieniegdzie (jakże modne) piękne, bordowe jagody Goji. Następnie przyszło rozczarowanie, bowiem w smaku czekolada jest nijaka, płaska, wręcz smakuje jak karton. Niestety, ale jestem zdecydowanie na nie. 




5 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam wegańskiej czekolady...

    OdpowiedzUsuń
  2. No coś Ty! Ja pokochałam tą czekoladę - zarówno za piękny wygląd przekroju, jak i smak. Kuwertura sojowa zupełnie mi nie przeszkadzała, ale może to dlatego, że wcześniej próbowałam już sojowych Labooko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny Zotter, który mnie ciekawi. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba wolę mniej wyrafinowane smaki

    OdpowiedzUsuń