sobota, 23 stycznia 2016

A może kawałeczek czekoladki? - Ritter Sport Honig-Salz-Mandel

Wygląda na to, że potrzebuję coraz to nowych czekoladowych doznań. W trakcie poszukiwań natrafiłam na mleczną czekoladę z miodem i z solonymi migdałami Ritter Sport. Bez namysłu postanowiłam ją zamówić. Paczka ze słodkościami przyszła jakiś czas temu, ale dopiero teraz postanowiłam dopaść tę czekoladę. Po rozerwaniu opakowania, uderzył mnie piękny, miodowo-mleczny zapach. Od razu przystąpiłam do konsumpcji. Czekolada w smaku jest przyjemnie słodka, migdały delikatnie chrupiące, a sól nienachalna. Ostatecznie nie wzbudziła wielkiego zachwytu, ale też nie zniechęciła. 

 

5 komentarzy:

  1. Strasznie chciałabym ją spróbować, bo to ciekawy pomysł na czekoladę!

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi w łapy wpadła osttamio ta nowa wedlowska biała z mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię smaku miodu, więc raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zdecydowanie za mało soli i zdecydowanie zbyt kiepska czekolada :P. Nie smakowało mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. kawałeczek? a mogę dwa? :D Ale bym spróbowała, nigdy jej nie jadłam. A sól kocham >.<

    OdpowiedzUsuń