środa, 30 grudnia 2015

A może kawałeczek czekoladki? - Vivani Marzipan Amaretto

Ostatnio dzieje się dość dużo i nie mam za bardzo czasu pisać, ale na kawałeczek czekoladki zawsze znajdę chwilkę. Tym razem troszkę czasu poświęciłam czekoladzie gorzkiej z marcepanem amaretto bio od Vivani. Po rozpakowaniu sreberka moim oczom ukazała się elegancka i pięknie pachnąca ciemna czekolada. Bez namysłu wpakowałam sobie kawałeczek do ust i było to niezwykle przyjemne doznanie bowiem spod płaszczyka gorzkiej czekolady wypłynęło przepyszne, słodkie i delikatne miodowe nadzienie. Czekolada ta całkowicie wpasowała się w moje gusta (jestem fanką połączeń słodko - gorzkich, słodko-kwaśnych itp) i na pewno kiedyś do niej powrócę.


Vivani z marcepanem amaretto bio
 

5 komentarzy:

  1. A Kimiko miała zupełnie inną opinię... Hm, chyba muszę sama kiedyś przetestować :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i szczerze powiedziawszy jednocześnie byłam ciekawa tej czekolady ale też byłam lekko zaniepokojona czy mi posmakuje :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. lubię marcepana - co będę ukrywać :)

      Usuń
  3. Nie przepadam niestety za marcepanem. :<

    OdpowiedzUsuń