poniedziałek, 9 listopada 2015

A może kawałeczek czekoladki? - Rice choc 40% cacao Vivani

Niedawno odwiedziłam nowo otwarty sklep z żywnością ekologiczną. Moje pierwsze kroki skierowałam oczywiście do półki ze słodyczami. Tym razem postanowiłam wypróbować czekoladę vegan na napoju ryżowym 40% kakao bio Vivani. Po powrocie do domu, pełna nadziei pospiesznie rozpakowałam czekoladę. Od samego początku nie przypadła mi do gustu. Wyglądała bowiem bardzo, bardzo zwyczajnie. Odłamałam spory kawałek i umieściłam w ustach. W momencie zalała mnie niesamowita słodycz, która po krótkiej chwili zaczęła być nie do zniesienia. Szczerze powiedziawszy, to wręcz mnie zamuliło. Z tą czekoladą się nie polubię. Pewnie ją jakoś zmęczę, ale nieprędko. Dobrze, że ma długi termin przydatności do spożycia. 


czekolada  vegan vivani

4 komentarze:

  1. Pewnie ryżowy Zotter bardziej by Ci zasmakował...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś go przetestuję...

      Usuń
  2. Czyli aż za bardzo słodka. Mnie by pewnie zasmakowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie czego ja oczekuję, skoro w stan czekoladowej ekstazy wprowadziła mnie jakiś czas temu czekolada 100 % kakao ;)

      Usuń