niedziela, 18 października 2015

A co tu tak pachnie? - Camomile Tea Yankee Candle

Po dłuższej przerwie postanowiłam sięgnąć do ciągle powiększającej się kolekcji wosków zapachowych. Tym razem padło na Camomile Tea Yankee Candle. Producent solennie obiecuje, że wyczujemy tu nuty kojącego rumianku, miodu świeżo zaparzonej herbaty z cytryną. Zapowiada się cudownie. Po wyjęciu wosku z folijki nie poczułam nic. Czyżby coś się stało z moim węchem? A może to wosk zwietrzał? Z pewnymi obawami wrzuciłam wosk do pogrzewacza i rozpaliłam daylighta. Po pewnym czasie, pomieszczenie wypełnił dziwny, denerwujący zapach. Nie było w nim nic a nic z tego co obiecywał nam producent. Aż poszłam do kuchni i zaparzyłam sobie herbatkę rumiankową z cytryną i miodem żeby mieć zapachowy punkt odniesienia. I co się okazało. Mój napar w przeciwieństwie do wosku pachniał (i smakował) przecudnie. Także z  herbatką rumiankową od Yankee Candle się nie polubiłam. 

camomile tea
 

2 komentarze:

  1. Rumianek kojarzy mi się w kochaną babcią, więc choćby tylko już z tego względu byłabym na tak! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie nie lubię zapachu rumianku ;)

    OdpowiedzUsuń