sobota, 19 września 2015

A może kawałeczek czekoladki? - Czekolada Vivani 55 % kakao z migdałami

Ostatnie tygodnie nie napawają optymizmem, zarówno przez wydarzenia na świecie jak i niekończącą się opowieść pod tytułem anomalia pogodowe anno domini 2015. W związku z powyższym, postanowiłam nieco osłodzić sobie życie i sięgnęłam do barku. Wyciągnęłam z niego czekoladę Vivani 55 % kakao z migdałami, wyprodukowaną przez  niemiecką firmę EcoFinia GmbH. Jest to bardzo prosty, organiczny produkt, a jak wiadomo w prostocie siła. Na pierwszy rzut oka, niczym nie różni się od innych, eleganckich, gorzkich czekolad. Dopiero po połamaniu, naszym oczom ukazują się zatopione w czekoladzie dość duże kawałki migdałów. Można odnieść wrażenie, że mamy do czynienia nie z czekoladą z migdałami, a migdałami w czekoladzie. Czekolada ta w smaku jest jednocześnie wytrawna i delikatna. Wcale mi nie przeszkadza, że kakao stanowi 55 %, bo przecież migdały (których w tabliczce jest 20%) same w sobie są gorzkie. Reasumując, produkt jest bardzo smaczny, klasyczny i godny uwagi. Jednakże raczej do niego nie powrócę. 

czekolada vivani
 

1 komentarz: