niedziela, 30 sierpnia 2015

Projekt denko - lipiec sierpień 2015

Tym razem będzie notka z zużyciami z dwóch miesięcy. Przez okres wakacyjny, (pomimo iż prawdziwych, długich wakacji nie miałam już od wielu lat), udało mi się zużyć następujące kosmetyki:

1. Szampon Garnier wzmacniający goodbye damage - nie byłam z niego zadwolona, bardzo obciążał i przetłuszczał włosy. 

2. Żel pod prysznic OS Lime - początkowo zapach mi się nie podobał, ale jak sobie przypomniałam, że mój ulubiony kucharz Karol Okrasa dodaje do wszystkiego limonkę, zmieniłam zdanie o tym kosmetyku w trybie natychmiastowym.

3. Płyn do płukania jamy ustnej Colgate Plax.

4. Płyn do płukania jamy ustnej Listerine cool mint.

5. Pasta do zębów Meridol - nie miałam jej wcześniej, ale że byłam zadowolona, to z pewnością jeszcze ją kupię.

6. Płyn dwufazowy do demakijażu Bielenda awokado - bardzo dobry, delikany i dokładnie zmywający płyn. Nie podrażniał ani nie szczypał w oczy. 

7. Mleczko do demakijażu phyto aktiv  do cery naczynkowej Ziaja - byłam zadowolona, ale nie zauważyłam, żeby jakoś szczególnie podratował moje naczynka. 

8. Regenerujący krem do rąk Evree - najlepszy krem do rak jaki kiedykolwiek miałam. Bardzo dobrze nawilżał i odżywiał jakże narażoną na różne niespodzianki skórę dłoni.

9. Antyperspirant Clarins - dość dobrze chronił przez cały dzień, fajnie było wypróbować, ale jednak  raczej nie zagości po raz kolejny w moim zbiorku kosmetycznym.

10. Żel pod prysznic Isana - fajnie pachniał, dobrze mył.

11. Puder transparentny Synergen 04 - jak zawsze w gotowości.

12. Próbka kremu do stóp Ziołolek - bardzo fajny, krem chłodzący o delikatnej konsystencji. Idealny na lato, bo przynosi ukojenie umęczonym stópkom.

13. Próbka kremu do twarzy Garnier Hydra Adapt - taki sobie. 

14. Maseczka oczyszczająca Ziaja - bardzo fajna, jak wszystkie maseczki tej marki.

15. Bibułki matujące - absolutnie niezbędne w torebce każdej dbającej o siebie kobiety.

16.  Próbka perfum 2Man CdG.

17. Perfumy Zara Gold.

18. Perfumy Pret a Porter. 

Tak naprawdę to nie jestem w pełni zadowolona z tego denka, no może poza tym, że nieco uszczupliłam kolekcję zapachową. Bo moja kula u nogi, czyli kolorówka, pomimo braku zakupów wcale a wcale nie topnieje.
projekt denko
        

4 komentarze:

  1. ooo ambitnie rozpracowałaś tyle kosmetyków, gratki :D Płyny do płukania zębów już tyle razy planowałam przetestować.... ale zawsze jakąś wymówkę znajduję.... za duży, za drogi itp itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja też czasem mam takie wymówki co do różnych rzeczy, ale jeśli chodzi o płyny do płukania zębów to nie są aż takie drogie, a poza tym bardzo pomagają utrzymać porządek w jamie ustnej :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię płyn z Bielendy, produkty Isany i maseczki Ziaji. :-)

    OdpowiedzUsuń