poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Może ciasteczko? - Ciasteczka owsiane kakaowe Sante

Upały powoli odchodzą w zapomnienie, a jednocześnie nadciąga ogromna chęć do jedzenia. Zaczęło się zwyczajnie, w pracy zjadłam kanapki, owoce, sałatkę - samo zdrowie. Ale za jakiś czas padł pomysł, że fajnie by było zjeść chipsy i chcąc nie chcąc, wybrałam się do okolicznego sklepiku i kupiłam te nieszczęsne chipsy. Powiem szczerze, że nie smakowały mi jakoś szczególnie. W związku z tym, wracając do domu, uznałam, że kupię sobie jakąś zdrowszą przekąskę i  w moje ręce wpadły ciasteczka owsiane kakaowe Sante. Ciasteczka mają prostokątny kształt, ząbkowane brzegi i mają na sobie wytłoczonego kłosa i napis Sante. Wizualnie są bardzo estetyczne. W smaku są mało słodkie, a najbardziej wyczuwalne jest zboże i kakao. Raczej już ich nie kupię. Mam natomiast ochotę wypróbować wersję z żurawiną.


ciasteczka owsiane

3 komentarze:

  1. Hmm ciekawa jestem ich smaku, myślę, że mogłabym być zadowolona, bo lubię takie zbożowe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jadłam i całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam ale wieki temu, no dobra rok temu, ale już nie pamiętam jak smakują xDD

    OdpowiedzUsuń