wtorek, 23 czerwca 2015

A może kawałeczek czekoladki? - Seed & Bean Cornish Sea Salt and Lime

Jakiś miesiąc temu, w Krakowie pojawił się sklep stacjonarny z naturalnymi produktami Helfy. Planowałam iść na otwarcie 1 czerwca, ale jakoś tak zeszło i w efekcie dotarłam tam dopiero w ubiegłym tygodniu. Moją uwagę przykuła półka ze słodyczami. Postanowiłam przyjrzeć się im bliżej, bo miałam ochotę spróbować czegoś nowego. I tak trafiłam na czekoladę mleczną 37 % limonkową z dodatkiem wędzonej soli morskiej. Producentem tego smakołyku jest Seed & Bean. Co dla niektóych może być bardzo ważne, produkt ten zawiera certyfikat Fair Trade oraz certyfikat ekologiczny Organic Farming (EU). Czekolada ma bardzo ciekawy, orzeźwiający posmak z dyskretną nutką soli. Można się pokusić o porównanie do lekkiego, kwaskowego drinka. Z chęcią spróbuję pozostałych produktów od Seed & Bean, gdyż czekolada jaką kupiłam na próbę okazała się przepyszna.

seed and bean

3 komentarze: