sobota, 13 czerwca 2015

A co tu tak pachnie? - Under the sea Kringle Candle

Pomimo tropikalnych upałów nabrałam ochoty na przetestowanie kolejnego wosku z pachnącego pudełka. Trafiło na Under the Sea Kringle Candle, czyli zapach jak najbardziej adekwatny do tego, co dzieje się za oknem.Kż z nas nie chciałby się zanurzyć w przyjemnym morzu w tak upalny dzień. Zgodnie z obietnicą producenta, powinniśmy wyczuć tu zapach drewna, cytryny i herbaty. Na sucho wyczuwałam tylko cytrynę, a po podgrzaniu zapach był bardzo orzeźwiający. Może nie jest to mój ulubieniec zapachowy, ale w takie upały ciężko palić ambry, piżma i inne paczule.

under the sea

3 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię ten wosk, taki herbaciany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi naprawdę pięknie pachnieć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiscie latem ciezko znalezc odpowiedni zapach, dlatego ja wyciagnelam z dna szuflady woski wisniowe i tropikalne.

    Z Kringle tego zapachu nie mialam, mam dwa inne, ale niestety za ciezkie na lato, dylematy, dylematy... :-P

    OdpowiedzUsuń