niedziela, 3 maja 2015

A może kawałeczek czekoladki? - Zotter For Late Risers

Jako że przedłużony majowy weekend dobiega końca, postanowiłam osłodzić sobie życie. Tym razem z barku wydobyłam Zotterowską czekoladę For Late Risers. Na opakowaniu (jak to u Zottera bywa) jest rysunkowe dzieło sztuki. Tym razem trafiły się trzy słodko śpiące kotkiCzekolada jest dość gruba (co bardzo mi odpowiada), gorzka, a wewnątrz ma przepyszne nadzienie kawowe. Jest to jedna z lepszych kawowych czekolad  jakie do tej pory jadłam. 

For late risers Zotter

4 komentarze:

  1. No nie, wszyscy kuszą tymi Zotterami, a można je dostać wyłącznie przez Internet. :< Co ja mam biedna zrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zottery są też dostępne w niektórych sklepach stacjonarnych. Poza tym planowane jest rozszerzenie sprzedaży właśnie w ten sposób. Co ja się naszukałam po internetach, żeby znaleźć miejsce gdzie mogę je kupić stacjonarnie :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kawę, muszę kiedyś sięgnąć po ten wariant :D. Gdzie kupujesz Zottery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję w Sklepie z winami Marka Kondrata :)

      Usuń