wtorek, 28 kwietnia 2015

Projekt denko - kwiecień 2015

Ledwo co się obejrzałam, a kwiecień prawie że dobiega końca. Oznacza to też tyle, że nadszedł czas na kolejną denkową notkę. Tym razem co nieco się uzbierało. A więc jedziemy z koksem.

1. Tradycyjnie zużyłam dwufazowy płyn do demakijażu  Ziaja i jak zwykle mnie nie zawiódł.

2. Na próbę kupiłam micelarne mleczko uniwersalne do demakijażu Ziaja  i  byłam z niego  bardzo zadowolona. 

3. Z aloesowego żelu pod prysznic Isana nie byłam do końca zadowolona. co prawda dobrze się pienił, ale pachniał koszmarnie.

4. Hydrolat z róży damascena z Biochemii Urody  był świetny. Wszystkie produkty tej marki  jakie do tej pory miałam, spełniły moje oczekiwania.

5. Antyperspirant antystresowy Nivea - bardzo dobry produkt, w 100 % zgodny z obietnicami producenta.

6. Antyperspirant Nivea invisible for b&w protectnie był taki zły, ale wolę ten o którym pisałam powyżej.

7. Pasta do zębów Parodontax - poleciła mi go pani stomatolog za co jestem jej wdzięczna, bardzo dobry produkt. 

8. Pasta do zębów Sensodyne (miniaturka) - też dobry produkt.

9.  Nivea pure natural milk & honey - jedna z lepszych  pomadek ochronnych jakie do tej pory miałam. Delikatna, odżywcza i w dodatku o pięknym zapachu. 

projekt denko kwiecień 2015

Oprócz powyższych kosmetyków udało mi się też zużyć kilka próbek.

1. Ziaja krem na dzień i  na noc do skóry suchej i zmęczonej - dość dobry, nawilżający krem, zużyłam jako balsam.

2. Mleczko nawilżające z masłem shea, olejkiem arganowym i migdałem Le Petit Marseillias - produkt bardzo intensywnie nawilżał moją skórę a do tego cudnie pachniał.

3. Chusteczka zapachowa Naturelle Osmanthus YRfajne, owocowo kwiatowy zapach, chyba się zdecyduję na produkt pełnowymiarowy.

4. Próbka perfum Hogrie Victoria Minya - pisałam o tym zapachu na początku kwietnia.
  

2 komentarze:

  1. Uwielbiam produkty Nivei. Też kupiłam tę pomadkę ale średnio jestem zadowolona szczerze mówiąc. :< Owszem pachnie pięknie ale słabo nawilża i po nałożeniu już po godzinie jej nie ma. Z Ziaji za to produkty bardzo lubię i nigdy mnie nie zawiodły. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie znam :( Muszę ogarnąć swoje, kwietniowe denko :)

    OdpowiedzUsuń