sobota, 11 kwietnia 2015

A może kawałeczek czekoladki? - Scotch Whisky Zotter

Dziś będzie kolejna czekoladowa notka. Co prawda nie lubię mieć napoczętych kilku czekolad na raz, ale nie mogłam oprzeć się pokusie i postanowiłam bliżej poznać się czekoladą po szkocku od Zottera. Przy pierwszym kęsie byłam dość zła, bo spodziewałam się czegoś innego, bardziej wyrazistego i jak nazwa wskazuje alkoholowego, a tu nic, zwykła, gorzkawa czekolada. Za to po pewnym czasie, wraz z kolejnymi kęsami zaczęłam odczuwać alkoholowy posmak a moje usta zalała fala gorąca. Bez namysłu odłamałam kolejny kawałek i tym razem pozwoliłam, aby sam się rozpłynął w ustach. Schotch Whisky od Zottera jest bardzo smaczna, ale raczej póki co nie będę kupować kolejnej tabliczki, gdyż ostatnimi czasy w moim barku nastąpiło cudowne rozmnożenie czekoladowych słodkości.
Scotch Whisky

4 komentarze:

  1. Smak nie dla mnie, ale wspomnę jedynie, że ja tam nie mam oporów - mogę otwierać kilka paczek czekolady jednocześnie. I tak je zaraz wszystkie pochłaniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej czekolady, ale jeszcze nie mam jej w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O czekoladach zottera nie słyszałam nigdy złych opinii stąd domyślam się, że i ta jest bardzo smaczna chociaż to nie bardzo moje smaki. Lubię czekolady przede wszystkim słodkie, a za dodatkami alkoholowymi nie przepadam. Niemniej domyślam się, że jakościowo nie można jej nic zarzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość tych produktów jest naprawdę bardzo wysoka.

      Usuń