środa, 11 marca 2015

A co tu tak pachnie? - Watercolors Kringle Candle

Piszesz mi w liście, że kiedy pada, kiedy nasturcje w deszczu mokną, siadasz przy stole wyjmujesz farby i kolorowe otwierasz okno - fragment tej piosenki przyplątał mi się jak wracałam  w deszczu z pracy. Po powrocie do domu uznałam, że coś sobie zapa. Wczoraj  dość spontanicznie kupiłam Akwarelki Candle  uznałam, że będą na dziś odpowiednie. Na sucho pachną letnio, kwiatowo, subtelnie, producent obiecuje nam, że odkryjemy w nich nuty słodkie, kwiatowe, owocowe, przełamane piżmem i drzewem sandałowym. Mało tego - producent zachwala zapach ten jako arcydzieło. Po chwili, doleciał do mnie piękny, lekki zapach lata (kwiatowo - owocowy z powiewem piżmowo - sandałowej elegancji). Nie wykluczam, że skończy się na zakupie świecy, bo daylight mi nie starczy na długo. 
Watercolors Kringle Candle

6 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny zapach. Nie jest moim ulubieńcem, ale choć za kwiatowymi nutami nie przepadam, to ta bardzo przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zakupiłam świecę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam nigdzie takich świec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym lepiej dla Twojego portfela, bo mój zaczyna płakać ;)

      Usuń
  4. jeden z moich ukochanych zapachów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiek - nie wiem czy wiesz, ale ja do tego zapachu początkowo nie byłam przekonana, ale jak już przyniosłam świeczkę do domu to się zakochałam :)

      Usuń