czwartek, 5 marca 2015

A co tu tak pachnie? - Aqua Kringle Candle

Dziś moja ręka wyjęła z pudełka wosk Aqua od Kringle Candle. Zgodnie z tym, co obiecuje nam dystrybutor, powinniśmy odnaleźć tu zapach piżma, cytrusów, drzewa sandałowego, morza i cytrusów. Na sucho najbardziej wyczuwalne były nuty morsko - drzewne. Oczami wyobraźni ujrzałam wielki statek transportowy wpływający do portu. W miarę rozgrzewania się wosku, do moich nozdrzy coraz bardziej wpadał zapach skrzyń wyładowanych po brzegi pomarańczami i grejpfrutami. Zapach ten przypadł mi do gustu, gdyż zawiera w sobie  wszystko co kocham: świeżość, piżmo i drzewo sandałowe. 


Aqua Kringle Candle

6 komentarzy:

  1. też go posiadam, ale jeszcze nie przekonałam się co do niego ;)
    Przy okazji zapraszam Cię do siebie: yankeemaniaczka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, w sumie dochodzę powoli do wniosku, że większość Kringlowych zapachów pachnie morzem/rybami ;)

      Usuń
  2. Nie wiedzialam, ze Aqua ma w sobie zapach cytrusow, ciekawe ze sie dobrze komponuja z pizmem. W mojej glowie te dwa zapachy sa zupelnie rozne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko chyba zależy od tego, w jakich proporcjach pomieszane są olejki zapachowe, cytrusy zawsze nadają piżmu powiewu świeżości.

      Usuń
  3. O proszę, tak uwielbiam woski a takiego jeszcze nie miałam :) Czas nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z opisu zapach wydaje się cudowny:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń