sobota, 14 lutego 2015

Tak bardzo zaczytana - "Długi film o miłości - powrót na Broad Peak"



Dziś będzie notka książkowa, ale zupełnie inna niż poprzednia. Długo nad tym myślałam, aż w końcu doszłam do wniosku, że pisanie miesięcznych podsumowań dotyczących przeczytanych książek zupełnie mi nie leży. A nie leży mi dlatego, że się spostrzegłam, że do dziś udało mi się przeczytać tylko (sic!) książki no i jak to będzie wyglądać. A przecież czytanie to moja pasja, a nie praca na akord. Dlatego też będę pisała notki o książkach, które zrobiły na mnie wrażenie. Nie ukrywam, że każda książka wywołuje u mnie jakieś uczucia, ale niektóre zapadają mi w pamięć na dłużej. A więc przechodząc do meritum, podzielę się z Wami swoimi odczuciami co do książki, którą chciałam przeczytać, odkąd się dowiedziałam, że będzie wydana. A mianowicie o pozycji  zatytułowanej „Długi film o miłości – powrót na Broad Peak” autorstwa Jacka Hugo – Badera. Książkę przeczytałam z zapartym tchem w kilka wieczorów i za każdym razem nie mogłam zasnąć. Zrobiła na mnie przeogromne wrażenie. Mogłabym się rozpisać o czym jest ta książka (jednakże na ten temat już tyle napisano i powiedziano, że chyba wszyscy wiedzą). Książka napisana jest  z perspektywy reportera - uczestnika wyprawy, przytoczone są także wypowiedzi internautów oraz dołączone są przepiękne zdjęcia co potęguje wrażenie. W każdym bądź razie jest to pozycja warta uwagi, szczególnie dla osób kochających góry, a ja z całą pewnością do nich należę. 
 
Długi film o miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz