środa, 25 lutego 2015

A co tu tak pachnie? - Rain Vilage Candle

Od samego rana pogoda nas nie rozpieszcza, ale po południu rozpadało się na dobre. Bez namysłu, po powrocie z pracy dopadłam moje pudełeczko z woskami i świeczkami i wyciągnęłam z niego Rain od Village Candle. Zgodnie z obietnicą producenta, w świecy kryje się zapach świeżego deszczu, pomarańczy, bergamoty, lilii i bursztynu. Świeczka ma przepiękny, niebieski kolor, na naklejce jest para trzymająca się za ręce w deszczowej, parkowej alejce. Całość jest bardzo świeża i romantyczna. Na sucho zapach jest bardzo przyjemny i ożywczy. Po rozpaleniu także. Ten zapach trafia na listę moich ulubieńców. Jakoś tak mi się z tym zapachem skojarzyła piosenka Agnieszki Gorączkowskiej "Przyjdź jak deszcz".

2 komentarze:

  1. O, to zapach dla mnie - uwielbiam zapach deszczu i pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję powąchać Rain, jednak zapachu deszczu nie lubię :) Za to jedzeniowe zapachy z Village uwielbiam :)
    Przy okazji zapraszam Cię do siebie ;*
    http://yankeemaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń