czwartek, 5 lutego 2015

A co tu tak pachnie? - Oud oasis Yankee Candle

I wreszcie  przyszła kolej na ostatni z zapachów z limitowanej kolekcji Grand Bazaar, a mianowicie Oud Oasis. Zgodnie z obietnicą producenta, jest to bogaty i uwodzicielski zapach kadzidła. Jak dla mnie, nie ma w nim ani grama kadzidła, jest natomiast ogromna ilość  intensywnej i eleganckiej słodyczy. Sama nie wiem, czy zapach mi się podoba, dziś jest bardzo męczący i duszący, ale może dlatego, że pogoda i inne czynniki dają mi się we znaki i troszkę jestem "na nie" wobec większości rzeczy. Kiedyś na pewno wrócę do tego zapachu, ale  teraz biegnę zdmuchnąć świeczkę.

5 komentarzy:

  1. Szkoda, ze swieca sie nie sprawdzila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten zapach byłby nieodpowiedni dla mnie każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz na moim blogu♥
    Ankyls

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie przepadam za świeczkami :) jakos nigdy nie ogarniam, kiedy można by je było zapalić xD

    OdpowiedzUsuń