sobota, 3 stycznia 2015

A co tu tak pachnie? - Gentlemen's Breakable Wax No 6



W takie dni jak ten, człowiek najchętniej nie wychodziłby z domu. Za oknem zimno i przeraźliwie wieje. Jednak ja odważnie stawiłam czoła kapryśnej aurze i wyszłam na zakupy. Po powrocie do domu, w moje ręce wpadł wosk Kringle Candle z serii Gentlemen’s Breakable Wax No 6.Zapach ten, jak pozostałe z tej serii jest bardzo elegancki i świeży. Producent obiecuje nam, że wyczujemy w nim nuty paproci połączonej  z nutami owoców, drewna i kwiatów. Na sucho zapach jest chłodny, orzeźwiający i ziołowy. Jednym słowem – jest taki jak lubię. Po rozgrzaniu, zapach jest jeszcze piękniejszy. Pachnie niczym wiatr nad jeziorem i szumiące na  brzegu zioła. Jeżeli miałabym podać pierwsze skojarzenie, to były by to suwalskie krajobrazy. 


Gentlemen's Breakable Wax No 6

4 komentarze:

  1. Brzmi zachęcająco ;) nie miałam jeszcze wosków z tej serii w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie miałam, choć przed zakupem musiałabym powąchać, niekoniecznie lubię męskie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o podział zapachów na męskie i damskie to dla mnie on od pewnego czasu jest kwestią umowną. Jako miłośniczka perfum, szczególnie tych niszowych, lubię testować różne zapachy i seria Gentlemen's świetnie się wpisuje w moje gusta zapachowe.

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze do czynienia z tymi woskami. JESZCZE

    OdpowiedzUsuń