czwartek, 27 listopada 2014

Projekt denko - listopad 2014

Nie wiem jak Wam, ale mnie listopad przeleciał w zawrotnym tempie, nawet nie zauważyłam kiedy. Nie jestem z tego miesiąca w pełni zadowolona, zwłaszcza że jak co roku z dziką rozkoszą dopadła mnie jesienna infekcja katarowo-gardłowo-osłabieniowa. Ale nie o tym ma być mowa. Ma być o kosmetykach a dokładnie o tych, które udało mi się zużyć w mijającym miesiącu. Powiem szczerze – szału nie ma. Skończyły mi się cztery produkty, w tym trzy ulubione. Ale do rzeczy:

1) Antyperspirant Nivea Stress Protect – kosmetyk doskonały, zapewniał mi całodzienną ochronę,  nawet w stresujących sytuacjach dawał radę.

2) Puder antybakteryjny kompaktowy Synregen Natur 04 – bardzo tani, bardzo wydajny i skuteczny puder, który został mi polecony przez koleżankę w poprzedniej pracy jakieś 5 lat temu, po tym jak nie mogłam nigdzie dostać poprzedniego ulubieńca, czyli kompaktu od Pierre Rene nr 03. 

3) Tusz do rzęs Wibo XXL Long Lash – kupiłam go przypadkiem podczas jakiejś promocji w Rossmanie, dość przyzwoity tusz, nie osypywał się, nie rozmazywał, nie uczulał, ładnie podkręcał i wydłużał rzęsy. Pewnie kiedyś go jeszcze kupię.

4) Perfumy Comme des Garcons Incense Quarzazate – jedne z moich ukochanych perfum, po prostu piękne, kadzidlane, ziołowe, dymne,  tajemnicze,  a jednocześnie bardzo klasyczne i eleganckie. Mają w sobie coś mrocznego i dekadenckiego. Uwielbiam całą serię kadzideł z CdG. Z tej serii mam jeszcze flakon Jailsamer i  próbkę Kyoto. Kiedyś miałam próbkę Zagorska i też mi się bardzo podobały, dopóki ktoś mi nie powiedział, że pachną one marchewką i od tamtej pory wyczuwam w nich tę marchewę. Są jeszcze w tej serii perfumy o nazwie Avignon – ale jak dla mnie są zbyt kościelne (i to pachną kadzidłem którego mieszanina nie do końca mi odpowiada. Są kadzidła używane w kościołach, których zapach mi się niesamowicie podoba, a są takie, które po prostu pachną dla mnie tak jak zielsko spalane jesienią w ognisku). Troszkę się rozpisałam, w tym punkcie, ale o moich ulubionych perfumach na pewno Wam jeszcze coś napiszę.


2 komentarze:

  1. Czym teraz będziesz pachnieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z CdG tym co mi zostało, ale mam jeszcze troszkę niszowych próbek, Zara Gold, Little black dress i little red dress avonu, ale korci mnie żeby kupić coś niszowego :)

    OdpowiedzUsuń