środa, 13 sierpnia 2014

... a owocom radość

Odkąd pamiętam,  jestem wielką fanką wszelakich owoców. Uwielbiam je pod wszelakimi postaciami. Zjadam je kilogramami zarówno na świeżo, w sokach czy sałatkach owocowych. Jednakże jak jest tak upalnie jak ostatnio, najlepiej podchodzą mi owoce pod postacią koktajli mleczno - owocowych albo smoothie. Smoothie są dla mnie świetnych rozwiązaniem dlatego że bardzo szybko się je przygotowuje, są przepyszne, bardzo zdrowe oraz moim zdaniem bardziej przystępne i wygodne  do spożycia niż np. sałatki owocowe. Wiem, że coś takiego dla wielu z Was może być oznaką dziwacznego jedzeniowego lenistwa albo znacznie czegoś gorszego ale trudno. Ostatnimi czasy najbardziej posmakowało mi połączenie bananowo-arbuzowe, a pomysł na ten smoothie zrodziła potrzeba wykorzystania do czegoś bananów,  które już troszkę sobie poleżały. Smoothie są prostą, smaczną przekąską która w większych ilościach potrafi zastąpić mi lekki obiad w upalne dni kiedy nie mam ochoty nic jeść.  W najbliższym czasie być może pokuszę się o spróbowanie smoothie warzywnego. Jak wyjdzie z tego coś godnego uwagi to zapewne się z Wami podzielę moimi przemyśleniami na ten temat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz